Jumaat, 28 Disember 2012

story lucu hari ini...

Saya terpikir untuk tergelak hari ni malangnya....xde ape pun yang lucu... maka saya pun menvcari-cari didalam internet, lalu terjumpa la saya dengan cerita lucu sangat2 ni yang buat sampai, saya xmampu nak gelak???? lalu saya pun membaca dengan tekunya..........

1. MAMAT dengan MINAH.
Ade seorang yang bekerja dengan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, namanya Minah.... satu malam sedang dia asyik bekerja, ada seorang mamat ni, tibe2 dia menjerit, polis! polis! polis! dengan nafas yang tercungap-cungap dari tingkat 12 rumahnya. Tanpa berlengah lagi, Minah pun menghantar anggota pasukannya untuk memantau keadaan lelaki tersebut, sambil membantu mamt tu untuk turun dan keluar dari rumahnya. Minah juga berusaha untuk menenangkan mamat tersebut minah juga cuba menyoal lelaki tersebut adakah ada sesiapa dalam rumah tersebut yang cuba mengancam beliau atau ada apa2 yang berlaku. selepas didesak beberapa kali oleh Minah akhirnya lelaki tesebut pun bersuara.. " saya memanggil polis kerana tandah rumah saya sesang tersumbat, airnya melimpah kedala ruang tamu rumah saya" . ????? =>

Awat la hg xpanggil tukang paip jek....???

2. SI KATAK
Ade seorang wanita yang ingin melawat sepupunya di Hutan Amazon, dia menelefon polis untuk menemaninya ke rumah sepupunya itu. katanya, dia perlukan polis sebab ada seekor katak yang bunyinya sangat kuat dan menyebabkan dia xmampu unutk tidur dengan lena. lalu si polis pun bertanya apa yang boleh dia lakukan sedangkan katak itu bukannya penjenayah yang boleh mengancamnya.wanita itu membalas kepada si polis, saya memerlukan orang yang kuat seperti anda untuk menyelamatkan saya dari gangguan katak tersebut dan saya yakin dengan anda untuk membantu saya katanya...he

P/S : xlawak langsung...! baik tengok maharaja lawak kalau nak gelak..hu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan