Rabu, 2 Januari 2013

nah! amik kaw nak sangat jadi komando kan...he3

jom layan gambar latihan untuk nak jd komando Taiwan...


hehehe,,,,awat mudah ngat nak jadi komando..he3

huhuhu.....ni agak2 da berjaya ke kandas??? lau kandas 2 mesti sebab suka menuang time PT..he

alahai..crawl  ke krol??? nenek aku bley bwat kedet!!! 

hoyei!!! laju lagi..4 minit.

foward roll ni...mase aku junior cam ni la aku kene dlu..

mr.komando...da sebijik cam hg kot.

la apesal ladies ni tacing2 plak..he guys stedy jek. 

ce teke air ape 2?? 

komando rest ke ni....aku pun xtahu acer try buat..

ko jgn pacat kedet!!!!

xtaw..xtaw...

cepat la skot!!!!


aku nak drop!!!

KATA AKU!!!

p/s: ni baru sikit..he bagi aku komando Malaysia lagi power..he setakat cam ni... celah gigi jek.. xgitu mr.komando???

KATA KAU!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan