Rabu, 16 Januari 2013

helmet buruk pun boleh jual??? apa kata anda.

Pernah tak anda bejumpa sesuatu yang kadang-kadang membuatkan anda bersa hairan melihat karenah manusia yang wujud di muka bumi ini??

Menurut Pengalaman aku sendiri, Dalam dunia ni memang ramai manusia yang pelik2...  Kali ini aku ingin sekali membawa anda semua memikirkan kenapa kadang-kadang manusia bertindak diluar apa yang kita fikirkan.

Sememangnya manusia mempunyai kunikan sendiri daripada segi CITA RASA, PERLAKUAN, EMOSI, JASMANI dan ROHANI.  Memang jika di ingati dan di bayangkan rasa ingin tergelak pun ada. Sebenarnya bukan lah lawak sangat, tetapi aku cuba untuk memahami reliti kehidupan manusia am nya, yang mana aku rasa itulah manusia 'rambut sama hitam hati lain-lain'.

Jadinya, marilah kita sma-sama fikirkan...Renung-renungkan selamat beramal!!!

Semua orang mesti ada Facebook kan, termasulah aku, masa korang berFacebook tu pernah tak korang gelak guling-guling dengan perangai Facebook users yang kadang post pelik-pelik, contohnya, berhasrat menjual Helmet buruk dengan harga ribuan ringgit. Ini lah yang terjadi kat aku..he walaupun banyak perkara yang kita berasa hairan dalam facebook , tapi aku tak tahu kenapa aku nak post entri pasal orang jual helmet buruk ni.

Ada sapa-sapa tak boleh kasi tahu aku, kenapa harga helmet buruk ni mahal sangat??? korang tahu x ape yang istimewa nye helmet ni,...helmet apa??? Helmet magnum buruk. kalau letak harga Rm 2k  mahu angkat tak???  aku pun tebgah fikir jawapan ni..


aku gelak guling-guling...hu

Kata Aku

"Jadi lah manusia yang unik dan  yang penting jadi diri sendiri!" 













Tiada ulasan:

Catat Ulasan