Isnin, 22 Julai 2013

1st Time naik Kapal Terbang.






Ha3�akhirnya berjaya juga aku naik kapal terbang (Air Asia) untuk pertama kalinyanya..he Thanks USM support tiket pergi balik ke Sabah. Perasaan aku mula-mula nak naik memang teruja yang amat sangat la, tapi aku xde la aku nak tunjuk sangat keterujaan tu, coz kena la cover sikit..sebab berkumpulan kan..so buat selamber je la..ha3.  (buat cam xkesah je..konon2 dah pernah naek la..)


Masuk je dalam kapal Terbang tu�jeng3!!! Mak oi!!! Seksi siot pramudara dye..ha3. tapi naek kapal terbang ni rase cam naek bus je rupenye..da la sempit..bus lagi selesa kot..tapi Syukurlah dapat jugak merasa..he. Paling best masa mula-mula nak naek..agak jakun jugak la�yang penting kena pandai cover takut ade orang nampakkan.



Secara keseluruhannya, naek kapal terbang ni, biasa je pun rasenye..xde apa nak di gayatkan..he tapi yang xbesnye delay..hu dah sampai lewat.. Perjalanan pergi xde masalah sangat tapi time balik tu..boleh plak kapal terbang abes minyak..da bertambah lewat la pejalanannya.. Isi minyak kat Subang dulu pastu terbang balik..hu yang lawaknya, aku dengar krew  Kapal terbang tu duk mengata�Pasal minyak boleh habis..pui!!! Naseb baek xjatuh..



Kat sini aku ada Pesanan untuk Sape-sape yang tidak pernah naek kapal terbang: KORANG MESTI BERALKON SELAMBER WALAUPUN KORANG TERUJA YANG AMAT SANGAT!!! JANGAN NAMPAK SANGAT YANG KITA NI XPERNAH NAEK KAN.. TERUTAMA LAU ADA KAWAN-KAWAN, T XPASAL-PASAL DORANG GELAKKAN KITA..


Sekian�


............................................................................................................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan